torsdag 3. januar 2008

Life sucks

"Det er ikke deg, men det er meg"...

Åh, hvor mye jeg hater å høre den setningen.... Men ut av det har jeg fått en ny venn og blitt kjent med flere personer... Så det er ikke bare dumme ting som har skjedd fra november til igår...

Nyttår så tok jeg ansvar for fyringen, ihvertfall den første tiden.... Fra et iskaldt rom til et sånn passe varmt rom... Så er ganske fornøyd, selv om jeg holdt på å rive av meg håret i begynnelsen... Vi fikk et rom der vi kunne leke og sitte og prate etter middagen.

Nyttårsaften begynte fint, men ente ikke så bra for meg... Men det kommer jeg ikke inn på her og nå... Og tviler på om jeg kommer til å gjøre det... Så kjære venner, ikke spør og grav noe mer?

So long!

3 kommentarer:

Ann`s Side sa...

Åh nei...det lover ikke så bra... er så enig, jeg hater også den setningen... Men men, vi gir ikke opp av den grunn, kjære søte Imzadi! 2008 har så vidt begynt, og dette skal bli et jævl.... bra år!!!!:) Stoooooor klem fra Moi..

Anonym sa...

Æsj, den setningen er for dum. Det betyr bare det samme som at fyren ikke er interessert og da kan han vel si det?! Ærlighet er det beste, spør du meg. Og jeg har hørt utallige varianter av den setningen de siste par årene... fra samme fyr, så det sier jo en del om meg. ;)

Og enig med Ann, vi gir ikke opp - 2008 skal faen meg bli så mye bedre! :)

*stor klem*

Imzadi sa...

Takk begge to! :) Får håpe 2008 blir bedre... Men tviler litt...