mandag 31. desember 2007

Nyttår

Ja, nå er tiden kommet til årets siste dag. Mye som har skjedd i løpet av året. For det meste godt! Så får håpe 2008 bringer like gode ting eller bedre ting!

Er i Trondheim nå for tiden og skal feire nyttår her på hytta Granly, som døves idrettslag i Trondheim eier. En flott hytte... Gleder meg til å se den fylt av med feststemte folk. Har truffet flere allerede og det lover bra :) Tar garantert bilder ikveld. Så får håpe at batteriet til kameraet holder! hihi

Regner med at jeg kommer til å ta ansvar for fyringen. Er jo tross alt en gammel speider... hihi

Det er litt spesielt å kjøre rundt i Trondheim. Har ikke vært i sentrum enda, men i forstedene til Trondheim. Bor på Byåsen og det er en flott bydel, minner meg litt om østkanten i Oslo. Endel i Heimdal, der storsenteret City Syd holder til. Det som jeg synes er litt morsomt, er stedene som Kolsås og Ila. For det er jo steder i Oslo som heter det samme...

Blir litt trist å dra fra Trondheim, når jeg har vært her en stund... Har truffet mange hyggelige personer og hatt det koselig og avslappende. Men blir jo godt å komme hjem, se kattene mine og tilbake på jobb igjen. Og senere til uka kommer sønnen min hjem...

En riktig godt nyttår til alle!

2 kommentarer:

Ann`s Side sa...

Hi hi.. håper du koste deg MASSE i Tr.heim:)

Anonym sa...

Blir fint å høre om feiringen din og se bilder. :)