onsdag 23. januar 2008

ZZzzzzzZZzzz

Jeg lever... Hvis det er noen som lurer på det. Sliter bare litt med søvnproblemer nå for tiden... Har nettopp byttet medisin, så det sliter litt. Først fikk jeg piller som er "jevngod" med den jeg fikk resept på, men neida. Den virket ikke like bra som den andre. Så byttet tilbake til den gamle og betalte "mellomlegg"... Greit nok det... Men blir litt oppgitt når apoteket sier at den virker like bra... Pøh... Så da sliter jeg pga den "gamle" medisinen må virke ordentlig igjen og kvitte seg med den "nye" medisinen... Så det tar noen dager igjen før jeg er som før vil jeg tro??

Så har jeg begynt å spille WoW. Men bare den 10 dagers prøvespillingen, så tviler på om jeg kommer til å fortsette. Det blir for tidskrevende for meg som er i full jobb og mye andre interesser som bøker, tv og data! *ler* Greit å vite åssen det er. Sønnen min ber meg på sine knær om at jeg skal kjøpe det. Men gidder ikke å betale 12 euro pr måned for noe jeg bare kommer til å spille i helgene...? Neeei...

I tillegg til spillingen og jobbingen er det jo lesning... Har begynt å lese bok 2 i serien A Song of Ice and Fire. Spennende... Så det blir jo slik at jeg leser det på kvelden før jeg skal legge meg. Og det blir gjerne slikt "ett kapittel til... En til... Bare en til..." Så er klokka plutselig over 23 og langt over leggetid for meg... Så da blir det jo litt for lite søvn for meg når jeg skal opp kl 6 neste dag. I det siste har det blitt kl 0620-0630... Det blir jo litt stress, men pyttpytt...

Så det blir godt å få våren og sommeren her igjen, så det blir lettere å våkne...?

Håper det ikke blir altfor mange dager til neste post her i bloggen min!

So long!

5 kommentarer:

Ann`s Side sa...

kjenner veldig godt til søvnproblematikken... sov veldig greit når vi var i London, men etter hjemkomst har det vært verre... gått "poooff" i veggen de siste dagene.. Lurer på om det må medisinjustering til hos meg også? Men er heller ikek den flinkeste til å legge meg om kvelden.. blærkh.. JA til å innføre B-samfunn i Norge også!!!:D

Ann`s Side sa...

Litt tidlig ute, men HURRA HURRA HURRA!!!!!!!!!!!!! GRATULERER MED DAGEN DIN I MORRA!!!!!!!!! KLEEEEEEEEM

Anonym sa...

Uff, håper du har fått sove godt i natt, det er pyton å ikke få sove.

Gratulerer med dagen, lillesøster! :) Ses i morgen! *stor klem*

Anonym sa...

Og jeg stiller meg i gratulantenes rekker

Imzadi sa...

Ann: Ja til b-samfunn! Burde lage et samfunn som er tilpasset det. Jobb, skole og barnehage!! Og takk for gratulasjonen!

Lothiane: Sov nokså greit i natt. Tror det går den rette veien nå! Og takk takk! Klem!

Frr: Tusen takk! Hyggelig at du legger igjen hilsen her :)