tirsdag 29. januar 2008

Luksusproblem

Som dere sikkert har fått med dere, så hadde jeg bursdag på lørdag. På søndag var jeg hos min far på bursdagsmiddag. Der var også min sønn, nevø og søster.

Luksusproblem har jeg skrevet i tittelen og lurer vel på hva jeg mener? Jo, fikk endel cash av min far, og jeg ANER ikke hva jeg skal bruke pengene på!!?

Så da vil jeg gjerne ha forslag fra dere? Sjefen min foreslo at jeg skulle spare pengene og bruke det når vårklærene kommer ut i butikkene. Har dere andre ideer?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Feriepengekontoen? :)

P.S. når skal vi flytte til Italia?

Imzadi sa...

Mmm.... Ja, det kunne være en mulighet. Kan feks bruke litt av pengene til noe nå og resten spare til sommeren?

Hmm.... Italia? Må vel nesten reise på ferie for å sjekke ut forholdene der før vi bestemmer oss for å flytte nedover for godt? hihi

Anonym sa...

smile... du kan jo bruke både ferie og penger. :)

Klem fra Merethe

Ann`s Side sa...

Spare dem til du finner ut hva du vil gjøre med dem;)