søndag 13. januar 2008

Kun ett ord

Det skal kun skrives med ETT ord på svarene :) Kopierte den av Tolly :)

1. Hvor er mobiltelefonen din? Stuebordet
2. Beskriv kjæresten din? Hæ?
3. Håret ditt? Hestehale
4. Moren din? Idrettsveteran
5. Faren din? Arbeidsnarkoman
6. Hva er favorittingen din? Ludo (katten min)
7. Hva drømte du i natt? Dunno
8. Din favorittdrikke? Vann
9. Din drømmebil? Think
10. Hvilket rom er du i? Stua
11. Eksen din? Sårt
12. Din største skrekk? Dunno
13. Hva vil du være om 10 år? Italiener
14. Hvem var du sammen med i går? Ann Kristin
15. Hva er du ikke? Frisk
16. Det siste du gjorde? Tvtitting
17. Hva har du på deg? joggebukse
18. Din favorittbok? Tidshjulet
19. Det siste du spiste? Boller
20. Livet ditt? Rolling
21. Humøret ditt? Svingende
22. Vennene dine? Sprøe
23. Hva tenker du på akkurat nå? Kjærlighet
24. Bilen din/vår? Ha'kke
25. Hva gjør du akkurat nå? Skriver
26. Sommeren din? Varm
27. Sivilstatus? Singel
28. Hva er på TV’en din? Bones
29. Når lo du sist? igår
30. Sist gang du gråt? Fredag
31. Skole? Ferdig

Om noen skulle ønske å ta denne listen for seg og gjøre den til sin egen - værsågod.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Bra svart! :)

*klem*

Tolly sa...

Hei hei på deg, vennen.. lenge sia hørt i fra deg, viste ikke at du hadde egen blogg side.. oppdaga det hos Ann sin blogg :) så at du lagra min blogg hos deg :) husk å skirv komentarer på min blogg du da :) så jeg vet hvem som har blogg :)

go klem

Imzadi sa...

hehe, har lagt igjen hilsen på bloggen din i romjula en gang :) Men nå har du ihvertfall funnet meg ;)

*klem tilbake*