mandag 14. januar 2008

Krise

I helgen fikk min sønn på 12 år sin første kvise. Eller krise som han sa da han var yngre. Så nå er han nok et skritt nærmere å flytte ut av redet... Det forrige tegnet på at han nærmer seg tenårene er at han klagde over at han svetter sånt... Det er litt over 6 måneder igjen til han fyller 13... Lurer på om når han blir 13, om han fyker rett opp i været? Han henger litt etter i forhold til de andre guttene i klassen. Jentene har skudd opp i været og fått former... Men snart tar gutta dem igjen :)

Så jeg ser etter hvert tegn som viser om han blir tenåring hver dag... Mørkere stemme, dun på haka, større føtter eller at han blir høyere... Men foreløpig ser det rolig ut på den kanten... Puh!

Sitter og tar livet med ro nå for tiden... Litt stress på jobb... Men hjemme leser jeg boken som jeg fikk av min søster til jul, A Game of Thrones av George R. R. Martin (i serien A Song of Ice and Fire). De 3 andre bøkene er kjøpt inn for pengene jeg fikk av min far til jul...! Så da har jeg nok bøker å lese... Egentlig har jeg altfor mange bøker som venter på å bli lest av meg... Tror jeg må stoppe og kjøpe bøker?? hihi

So long!

5 kommentarer:

Ann`s Side sa...

kjenner til problematikken ang det å stoppe å kjøpe bøker.. problemet er bare at det ikke går..!!! Nå er jeg inne i en "lei-av-bøker"-periode, så jeg har lagt alle bøkene bort... (dvs de flyter over hele rommet.. fy faen.. det rommet trenger en real opprydding...) men har begynt å hekle i stedet:D

Imzadi sa...

Ja, er "ferdig" med lei-av-bøker perioden min...! *ler* Så huff, lurer på når jeg får tid til å lese??

Tolly sa...

måtte flire litt ang kvise=krise.. hehe.. sønnen din blir snart voksen .. gru og skrekk.. tida flyr..bøker bøker her også.. men er også i en lei periode som ho ann.. så jeg driver på noe annet og det er å lære å strikke.. bølger mønster.. hehe noe jeg er så treg i .. hehe.. men øvelse gjør mester :P

Imzadi sa...

Strikking og hekling! Dæven... Det er ikke noe jeg er flink i nei :)

Anonym sa...

Får håpe han ikke synes det blir krise med kvise. :) Tida går fort, altså. Gutta våre er snart tenåringer og da blir det sikkert action. ;)

Bøker er tingen, fin ting å kjøpe for julepenger. Håper boka faller i smak, siden du har kjøpt flere i serien!

Forresten rart med hva vi IKKE har arvet fra vår felles mor. Ikke er vi flinke med planter og blomster, ikke er vi noen racere på kjøkkenet og ei heller flinke i håndarbeid. Kanskje alt sånt hopper over et ledd så gutta får det bedre til? Håper det.