søndag 6. januar 2008

Nyttårsaften

Etter litt pes har jeg endelig fått orden på bildene fra nyttår og redigert dem. Noen er for fæle til å legges ut på internett... Noen er bra, men blir ikke lagt ut pga private... Andre er lagt ut på Facebook... Men har noen favoritter blant bildene... Selvsagt et bilde av peisen like etter at det har tatt fyr!


Dette er laksen som vi spiste av.... nam.... :)


Her sitter Silje og nyter maten... Hyggelig å sitte rundt bordet i et rom som er mindre enn peisstua. Like greit det, pga ikke sååå varmt der da middagen startet....




Her er det bilde av noen som var med på festen... Lurer på hvorfor Runar lager grimaser? hehe


Her er peisen jeg strevde fælt med... Men fikk godt fyr etterhvert og det ble varmt nok til å være der etter middagen....


Dette er trappa som gikk opp til 2 etasje og der folk sov... Og det dumme var jo at doen var i kjelleren... Så det ble endel gåing her ja... Og måtte ihvertfall være våken nok... Mange har falt her i fylla... Heldigvis skjedde det ikke... Ikke som jeg vet om ihvertfall! Hehe

PS: Dette var noe herk å laste opp bildene og skrive tekst... Men fikk det til slutt! Noen tips om hva jeg bør gjøre når jeg har flere bilder som skal opp i bloggen?

PS2: Noen som vil se flere bilder her?

So long!

1 kommentar:

Anonym sa...

Kult å se! Må sjekke Facebook også.
Den trappa ser skummel ut, ja... :-O

Laste opp flere bilder? Hmm.. må bare laste et og og et, men å få plassert dem er litt styr. Jeg pleier klippe ut bildet og lime det inn der jeg ønsker det.

Akkurat de bildegreiene er fryktelig tungvint i Blogger. Litt enklere i Wordpress. Løsningen kan være å lage album utenfor bloggen og linke til det.