mandag 14. januar 2008

Julekalender

Ja, i adventstiden før jul har jeg vært med endel julekalendere på internett... Tør nesten ikke si hvor mange... Men altså, har vunnet noen premier...


Nissene på låven: En bok

Tanum: Gavekort på 100 kr

Gameroobie: spill til PS3 (det dumme er at jeg ikke har det)

PC-ware: Ipod

Tine: En kokebok

VG: gavesjekk? Men der har jeg ikke hørt noe mer enn å se navnet mitt på siden. Regner med at enten var det bløff eller så kommer den en vakker dag?


Så du vet, ordtaket som sier "hell i spill, uhell i kjærlighet"... Det er nok sant...

4 kommentarer:

Ann`s Side sa...

haha.. jeg har ingen av delene, så jeg er ikke med på den;) det eneste jeg noensinne har vunnet, var gaver fra kondomeriet på 1000 spenn:DD det var en KUL gave:D
Har du ikke PS3 er det vel bare en flott unnskyldning for å kjøpe det:P hehe.. neida jeg bare tøyser, kanskje litt vel dyrt.. men heldig er du i allefall:D kos deg med alt sammen:D klem

Imzadi sa...

Nei, selger det spillet jeg :) Tjener noen hundringser på det. Sønnen min har PS2. Så den funker fint og da gidder jeg ikke å kjøpe ny... ;)

Anonym sa...

Gratulerer! Jøss som du har vinnerlykke! Dette er jo ikke første gang du vinner noe. ;) Men så deltar du jo i konkurranser også. Jeg begynte i desember, men gadd ikke mer. :P Bra du er mer utholdende.

PS3... hmm, Verene har det, tror jeg. Kanskje hun vil kjøpe det? (Mulig jeg husker feil altså.)

Anonym sa...

Føkkings greia sletta kommentaren min. Prøver igjen.

Du er tagget! Det ligger en liten oppgave til deg inne hos meg. :)