mandag 28. april 2008

From Hell

For noen dager siden så jeg på Mrs Henderson presents... og den var fin! En sterk treer.


I dag er det From Hell som jeg har sett på. En Jack the Ripper film med Johnny Depp selvsagt! Så sitter og sikler litt som vanlig :) Like greit det når jeg ikke er helt i form heller... I filmen spiller han den narkomane etterforskeren som skal nøste opp drapene som er utført av Jack the Ripper. Det er litt spesielt å se filmen, pga det viser hvordan vitenskapen ble sett på slutten av 1800-tallet. Noe som vi tar som selvfølge idag. Så filmen får en sterk femmer! hihi

2 kommentarer:

Anonym sa...

From Hell har jeg ikke sett, den står nå på listen :o) Det er kjempegøy å se flere filmer med èn skuespiller :D

Imzadi sa...

Ja, det er det! Og flere av filmene har jeg ubevisst bestilt som er med samme skuespiller! :)