søndag 20. april 2008

Litt forskjellig

Ja, mye har skjedd siden sist jeg postet her... Men klarer ikke å skrive alt. Så tar bare det som har skjedd de siste dagene! hihi

Torsdag var jeg på styremøte for NDHS og der fikk jeg beskjed om at jeg skulle på et seminar fredag til lørdag og at det var etter et spørsmål fra NDF. Oi, og hva med sønnen min da? Han skulle være med på marsjseminar for korpset (fra lørdag til søndag) og ikke hos sin far som han egentlig skulle.

Etter styremøtet var jeg på foredrag om utvandring fra England til USA. Om Martha's Vineyard og det var spennende å høre om hvordan samfunnet var når alle brukte tegnspråk! Skulle ønske det var mulig idag, men vanskelig...

Når jeg kom hjem fikk jeg e-post om at det var helt ok at jeg ble med. Og gjerne overnatte på hotellet... Okey...? Spurte om sønnen min kunne være med? Og det var mulig for hotellet var allerede betalt for! Så da ble det hotellovernatting for oss på fredag til lørdag.

Fredag kunne jeg ikke komme tidlig på workshop'en pga måtte på jobb og på et obligatorisk kurs i forbindelse med gjennomføring av ny programvare o.l. Men tror dere at jeg fikk noe særlig nytte av kurset som varte fra kl 09-13? Nei, bare 5% vil jeg tro... Det kurset kunne fint ha blitt gjennomført på ca 1 time... Men fikk en grei lunsj gratis da! Da jeg var ferdig på jobb, møtte jeg sønnen min og vi dro til hotellet.

Skulle ønske at jeg fikk vite at jeg burde hatt med laptop'en min, for da slapp jeg å slite meg så fælt med å skrive ned prosjektet mitt... Lørdag fikk jeg låne en laptop som var fin å bruke. Men hverken internett eller usb'en virket på den. Så har ikke prosjektet på min data enda. Håper jeg får den på mandag så jeg får jobbet på den! Sier ikke noe særlig mer her nå, men det er et spennende prosjekt som jeg håper blir støttet og gjennomført...

Sønnen min var helt i fyr og flamme av å bo på hotell og han vil gjerne tilbake. Men tror ikke det blir det hotellet? Det er jo tross alt i byen? hehe. Lørdag våknet vi tidlig (kl 7?!!!) pga han skulle hjem og jeg hadde fortsatt workshop'en å jobbe på. Fulgte han bort til bussholdeplassen og ba han om å sende meg sms når han kom hjem. Men gjorde han det? Neida... Så måtte spørre om alt var bra 1 time etterpå og det var det... Tror han bare brukte 30 min hjem, så det var bra! Særlig når "direktebussen" ikke går på lørdager... Jaja

Og Ann har bedt meg om å skrive referat fra filmene jeg har sett på, siden jeg har kjøpt 7 nye filmer... Idag så vi på Stardust og det var bare helt herlig!! Eventyr, action og kjærlighet! Gir den en sterk 5'er!





So long!

5 kommentarer:

Ann`s Side sa...

hehe.. det blir litt blogging fra deg i den nærmeste fremtid altså:D good!!! Æ digga stardust!!! syns den var topp!! så selv KnockedUp i helga, ikke sååå fornøyd.. kleeem

Ann`s Side sa...

gleder meg til at du forteller mer om prosjektet ditt:D

Anonym sa...

Ja, håper å se mer film snart?

hehe, forteller om den når jeg er litt mer tryggere på den?

Anonym sa...

Stardust er knallbra, ja! Leste boken OG tegneserien for en del år siden og ble i fyr og flamme da jeg leste filmen skulle komme. Neil Gaiman er desidert blant mine favoritt-forfattere :D

Imzadi sa...

Åh, da må jeg nesten skaffe meg boka og tegneserien! Får nok låne det på biblioteket, har ikke plass til flere bøker hjemme! hehe