torsdag 8. mai 2008

What happens in Vegas...


På søndag ble jeg invitert på kino av Ann siden hun hadde fått gratisbilletter til What happens in Vegas... Selvsagt sa jeg ja takk! Synes filmen var morsom å se på. En film som ikke er dyp, men underholdende. Og det er jo greit å se på en gang i blant. Og ikke minst, sikle litt over Ashton Kutchers mage! Dumt at han er godt gift! hihi. Gir filmen en sterk firer!

Denne var litt morsom å se, pga Camilla skal gifte seg i Las Vegas 1 juni. Heldigvis blir ikke bryllupet like "sprøtt" som filmen! Håper ingen opplever et slikt bryllup! Men lo godt av de som skjedde etterpå, når de skulle leve sammen som ektefolk... Cameron Diaz flytter inn i et ekte ungkarshule og da skjer det selvsagt mye rart der! hihi
Anbefaler at folk ser filmen for å få seg litt latter i livet. Alle trenger det!
So long!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Denne MÅ jeg bare se! :D

Imzadi sa...

Ja! Gjør det! hihi

Ann`s Side sa...

er Ashton gift?? er dem ikke bare samboere?? å fyttikatta, jeg surkler bare jeg tenker på han;) og neste uke kommer McDreamy!!! oh!!!! jeg blir jo gærn av dette her;) hehehe...

Imzadi sa...

Ja, sjekk denne side: http://www.imdb.com/name/nm0005110/bio så ser du et stykke ned at de giftet seg... Står ikke når tror jeg...

Ja, du har mye å sikle over! hihi