torsdag 24. april 2008

Oi, enda en film til?



Når jeg først er i gang med å se på film, var det like greit å se på en til! Shrek den tredje. Det er altså den tredje filmen om Shrek. Denne filmen er kul den! Selv om det er fortsettelse av Shrek, så er den bra for det! Ny historie som gjør at det blir en bra film. Gir den en sterk femmer. Kjente eventyrsikkelser er alltids morsomt å se, samt paralleller til kjente filmer. Så da er det om å kjenne igjen hvilken film det kommer ifra. Og ikke glem sangene! Synd at de ikke tekster alle sangene som blir sunget i filmen, for da ville jeg nok ha kjent igjen flere?

Og selvsagt, Pus med støvlene er jo bare helt herlig!

Neste fim blir? Vel, vi får se!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Er Shrek3 virkelig bra altså? Jeg er så vant til at disse fortsettelsene bare er kjipe greier... men kanskje jeg bør se den en gang da. :) Katta er kjempesøt! Husker den fra andre filmen. :)

Ann`s Side sa...

hihi.. du koser deg med film;) braaaaa!!! hva syns du om snikende tiger, skjult drage eller hva dem nå heter alle sammen? I den sjengern der?? klems

Imzadi sa...

Lothiane: Ja, synes det var bra jeg :) For som sagt, en ny historie med samme personer.

Ann: Jo, de er bra... De har litt mer futt i. Som snikende tiger, skjult drage og hero :)

klem!