tirsdag 1. april 2008

1 aprilsnarr

Ble du lurt i dag?

Sjekk denne bloggen:

1 aprilsnarr

På jobben min ble dette skrevet på intranettet:

Feil med rabattautomat - kontojustering påkrevd

Administrasjonsavdelingen har fått melding fra Eurest og DSS om at det oppsto en feil på "rabattautomaten" i går mandag 31. mars. Feilen består i at automaten tømte kontoene ved kjøp i alle Eurest-kantinene i Regjeringskvartalet. For å rette opp feilen bes de av dere som handlet i Eurests kantiner etter kl. 11 i går personlig møte på Administrasjonsavdelingens forværelse etter kl. 11. 30 i dag for å få justert konto. På vegne av Eurest og DSS beklager Administrasjonsavdelingen det inntrufne.

Den gikk jeg ikke på nei!

Andre som har opplevd personlig aprillsnarr? Skriv det gjerne her!

1 kommentar:

Ann`s Side sa...

hørte at døvehytta på skaug skulle selges.. at Thorstein Helstad (toppscorer på brann, og skikkelig lekkerbisken) skal selges til Vif.. ikke leste jeg noen av delene, men var ikke helt i humør til aprilspøk i dag.. mange i telenor som måtte gå i dag, ironisk hvilken dag man får sparken på... men du har vel fått med deg at jeg skal gifte meg i mai?? :P