fredag 25. april 2008

Cry baby


I dag fikk jeg sett to filmer. Den første var Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest og den var herlig! Tredje gang jeg ser den nå :) Den andre var altså Cry Baby med samme skuespiller, nemlig Johnny Depp! Godt å kunne sikle litt over 2 versjoner av samme mann fra ulike tidsperioder. Denne filmen var herlig å se igjen. Hillybilly film og de streite mot de slemme ungdomskriminelle! Og Johnny var jo bare helt herlig å se på... (Har jeg sagt at han er herlig?) hihi. Sønnen min synes filmen var også fin å se på, selv om det ble litt mye klining i filmen! Så en sterk femmer fra meg!

Neste film blir? Følg med! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

ooh johnny depp i cry baby.. *sikle*
tok den opp på video en gang tidlig på 90-tallet og jeg og søsteren min så den i filler, jeg må ha sett filmen minst 20 ganger! Har den seff på dvd nå :p
Men har du sett Johnny Depp i 21 Jump Street? TV serie fra sent 80-tall? Hadde til og med massevis av Depp plakater på pikerommet mitt og satt foran tv'n med mtv på i timevis bare for å få sjans til å spille inn musikkvideoen hvor han var med i! Fan? Ihuga!

Imzadi sa...

hihi! Har ikke sett den serien på evigheter. Sikkert når den var på TV'en...?