søndag 30. mars 2008

PS: I love you

Skulle egentlig ha sett den filmen på torsdag, men måtte gi billettene videre til Ann pga møte. Heldigvis fikk Ann gratisbilletter til forestilling idag på Vika, så hun tenkte på meg og sendte de til meg. Var litt redd for at jeg heller ikke fikk mulighet til å se filmen idag. Grunnen var at jeg skulle være med å selge vafler ol for korpset når de skulle skifte dekk. Men været sier seg selv det ble utsatt. Så da ble det kino på meg idag. Prøvde å få med meg sønnen min, men han nektet....

Makan til grinefilm har jeg ikke vært med på evigheter! Så anbefaler at dere tar med papir hvis dere ser filmen! Likte filmen kjempegodt og er fristet til å lese boka også! Takk kjære Ann!

So long!

PS: Håper det ikke tar like lang tid til neste bloggpost som denne!

5 kommentarer:

Ann`s Side sa...

hehe.. klarte faktisk la være å snufse så innmari... men det var på nippet noen ganger ja! Så absolutt... har boka dersom du har lyst å låne den:) godt du fikk sett den i dag da!!:D fortsatt god søndag:D *klem*

Imzadi sa...

Grein fælt jeg! hehe... Men lo også mye :)

God søndag til deg og!

Ann`s Side sa...

ps: håper heller ikke at det blir så alt for lenge til neste bloggspot nei:D

Anonym sa...

Har ikke hørt om filmen, men det er jo ikke noe nytt. Høres ut som en film som passer best på dvd for meg, jeg griner jo av ingenting. :)

Anonym sa...

Ann: Ja, skal prøve å ikke bruke sååå lang tid til neste bloggpost ;)

Lothiane: Ja, hadde ikke gått på kino hvis det ikke var gratisbilletter. Passer nok i sofaen med masse kleenex og god mat og drikke? Eller kun papir! :)