søndag 11. mai 2008

The Legend of Zorro

Oi, ser at det er en Zorro-film jeg ikke har sett før, så da blir det enda en film til i kveld! hihi. Dette er noen år etter den forrige filmen og han har en sønn som er større og er like håpløs som sin far. Håper at dette blir den siste Zorro-filmen med Antonio Banderas, for ser at han begynner å bli "gammel". Så hvis det blir flere Zorro-filmer, bør det bli en kjekkas, som er latiner eller noe...


Denne filmen viser de historiske hendelsene som skjedde i den spanske California og det er jo alltid en fryd for meg å se, siden jeg studerte historie på UiO.

Film er alltid gøy å se når det er bra, så en sterk 5'er til denne filmen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg har sett denne en gang... tror jeg. Fikk med at den gikk på tv, men vi valgte å se på noe opptak i stedet. Ja ja.. :)