torsdag 8. mai 2008

Prosjekt kjøkken


For noen uker siden fikk jeg vite at jeg får en pen sum av min far til oppussing av kjøkkenet. Så da raste jo det inn ideer og jeg surfet som en gal for å få innspill til hvordan kjøkkenet skulle se ut. Etterhvert fikk jeg et bilde hvordan det burde se ut på kjøkkenet. Min far hjalp meg å måle kjøkkenet, siden sønnen min og jeg bare fikk det til å bli feil. Tegnet det inn på programmet til ikea, men fikk det ikke til å stemme pga merkelig vinkel. Dro til Ikea på fredag som var og fikk tips og ideer til hvordan jeg skulle utforme kjøkkenet... Dro så hjem og endret tegningen til å bli bedre og da ble det bra.

I går dro jeg opp til Ikea igjen for å få svar på spørsmålene jeg hadde for kjøkkenet. Og dro hjem glad og fornøyd. Men kom hjem ganske varm pga sola stod høyt oppe :)

Så da er det å gå videre på neste steg i prosjektet. Nemlig å skaffe enda mer penger.... Så det skal jeg jobbe med til helgen. Håper virkelig jeg får den summen jeg ønsker meg, for da får jeg drømmekjøkkenet mitt!!

Følg med, følg med!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ser frem til fortsettelsen :)

Imzadi sa...

:) jeg og! hehe

Ann`s Side sa...

Godt du får det som du vil ha det!! mere penger,si gjerne fra hvordan du klarer det;) Lotto?? hehe.. Kos deg med forberedelsene i allefall:)))

Imzadi sa...

Ja, det blir nok skrevet om ja.. :) Lotto? Kanskje det? Har ikke sjekket for de to siste trekningene...

Therese sa...

Ønsker deg lykke til med kjøkken prosjektet ditt. Skal nok bli FINT det :)
Er glad jeg er ferdig med min kjøkkenprosjekt, sommeren for 2 år siden (brukte hele 6 uker av ferien min på dette :S) men verdt det :)
LYKKE TIL :)))