torsdag 14. februar 2008

Filmer

Leste dette igår: Star Wars film klar og ble helt i hundre... Og ikke bare det nei, idag var det Indiana Jones IV som var i nyhetene... Dæven døtte...! Mye filmer fremover som jeg vil se...

Når vi snakker om film, så skal sønnen min og jeg se på Jumper og det er gratis for oss. Siden vi bruker de 2 siste gratisbillettene vi fikk tidligere. Så det blir gøy!!

Får håpe jeg får sett noen filmer i løpet av helgen hjemme. Har flere filmer som ligger og venter på meg. Forrige helg fikk jeg sett på Sleepy Hollow og jeg skjønner ikke hvorfor jeg IKKE har sett den før! Johnny Depp og Tim Burton er jo fyrverkeri! Elsker når Johnny spiller Ichabod Crane som er politimann i 1799 og er for forskning i etterforskningsarbeidet... Må nok skaffe meg ALLE filmer som har de to sammen. Har jo Charlie og Sjokoladefabrikken. Noen som vet om andre filmer der begge er med? Johnny Depp som skuespiller og Tim Burton som regissør?

So long!

4 kommentarer:

Stormel sa...

Tips: Store Studio på nrk1 på mandag! ;o)

Anonym sa...

Film er bra! :)

Jeg låner gjerne noen av de du har, hvis du har noen å anbefale. Og så må du gjerne låne The Stand en gang, hvis du ikke vil lese boka først. :)

Jeg har fått satt opp alle kjøleskapsordene og det er så kult! Måtte blogge om dem også. Fine gaven.. tusen takk!

Klem fra meg

Imzadi sa...

Stormel: Skal prøve å se det programmet. Takk for tips!

Lothiane: Fint at du likte gaven fra oss!! Og det er bare å spørre, så skal vi prøve å ta med det neste gang vi treffes. Vil gjerne lese ferdig boka før jeg låner filmen, så det blir etter at jeg er ferdig med serien A Song of Ice and Fire. Begynte med del 3 (bok 1 av 2) igår! Wheee!

Ann`s Side sa...

så Sweeney Todd i dag, og det er hva du etterlyser.. - Depp er i allefall ganske så diggbar i den filmen!! *SIKLE* Ellers kan man nevne: Corpse Bride, Edward Scissorhand, Sleepy Hollow