onsdag 6. februar 2008

Tidens råeste datagrafikk filmer

Dagbladet har en artikkel idag som jeg bare digger... De fleste favorittfilmene mine er listet opp på de 10 beste her... Det er en liste med de beste 100 filmer som har datagrafikk linket til i artikkelen. Men den som kom på første plass er en av mine favorittfilmer. Og gjett, den er også min søsters favoritt! Men hysj, ikke si det til henne ;)

Jeg har mange filmer som ligger og venter på at jeg skal se dem, men mange av dem har en aldersgrense som er 15 år eller mer. Og det er jo dumt å se på dem mens sønnen min er hjemme. Og begynne å se på dem når han legger seg blir bare for dumt... Må jo legge meg tidlig midt i uka!

Til helgen blir det nok litt vanskelig. Skal nemlig på fest sammen med endel venner. Og lørdagen går til å besøke min far og feire min søsters bursdag. Lørdagskveld går nok til med å rydde stua for å få plass til trommesettet min sønn fikk til jul av begge familiene sin. For søndag kommer de drassende med trommesettet... Heldigvis er det digitalt, for da slipper jeg å høre på trommingen hele tiden...

So long!

PS: Oi, jeg skrev en blogg!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du har skrevet en bloggpost. Hele smæla her er bloggen, og den består av mange poster. See? :)

Åååh storesøstermentaliteten stikker seg fram. :-S Beklager.. hehe ;)

Jeg lurte litt på hvilken film som er min favoritt, men så kom jeg på hvilken det måtte være... og ganske riktig. :) Den er en av mange favoritter, men absolutt en stor film!

*klemmeklem*

Anonym sa...

Åh... Så nøye'a.... *ler*

*klem*