mandag 24. desember 2007

Jul

Etter at både søsteren min og venninna min har laget bra blogger, så har de lurt på når jeg lager min egen blogg? Så sitter her hos min far på juleaften og snakker om blogger. Vi kommer etterhvert inn på å lage en blogg. Søsteren min sier at det går på 1-2-3. Så nå sitter jeg her og skriver i min lille blogg...

Dere vil vel kanskje ha forklaring på hvorfor jeg kaller det Imzadis stargate? Imzadi er et nick jeg har bruk i mange år på nettet. Faktisk helt siden 1995, da jeg trengte et nick til IRC. Det er fra en annen favoritt tv-serie som gikk på TV for mange år siden, Star Trek TNG. Stargate er favoritt tv-serien som jeg og min sønn følger med på.

Hva jeg kommer til å blogge om her? Aner ikke... Det kommer nok etterhvert... Men blir nok noe fra hverdagslivet mitt vil jeg tro?

So long!

4 kommentarer:

Lothiane sa...

Hei!
Nå fant jeg deg. :)
Kjempekult at du har begynt å blogge - velkommen til Bloggarriket!
*klem* fra søstra di

P.S. Nå tester jeg duftlampa og den er kjempefin. Akkurat som jeg ønsket - passe lukt, ikke for sterkt. Herrrlig!

Tusen takk - og tusen takk for jula sammen. Koselig. :)

Imzadi sa...

Flott at du hjalp meg med å starte å blogge. Så får vi se om hvor mye jeg gjør (eller lite).

Fint at duftlampa virker som den skal!!

Takk for jula du og! :) Kos å være sammen...

*klem*

Ann`s Side sa...

SUPERDUPERT at du også heiv deg på blogggbølga eller var det havet;P Jeg gleder meg skikkelig til å følge med her, er jo blitt trofast leser av søstern din sin, så nå blir jeg trofast til din også:)) Håper du koser deg megamasse der du befinner deg akkurat nå;) hihi... GODT NYTTÅR!! Klem fra snowballgirl som er klar for å gjenta suksessen på nyåret:D kleem

Imzadi sa...

Hehe! Bare hyggelig! Ja, må gjenta suksessen med snowball... Koser meg fint her... Begynner å legge planer for nyttår, så i morgen er det innkjøp av matvarer... Det blir sikkert en hyggelig fest!

klem