tirsdag 25. desember 2007

Fantasy

Igår fikk jeg den første boka i serien A Song of Ice and Fire, A game of thrones. Så den gleder jeg meg til å lese. Regner med at jeg gjør det etter at jeg er ferdig med Harry Potter og Dødstalismanene. Min søster hadde fått den anbefalt en en fantasy-fan og det er jo bra! Men likte ikke det han svarte da jeg nevnte at Tidshjulet er søppel og at jeg ikke er ekte fantasy-fan. Siden jeg ikke hadde hørt om Jordsjø-triologien...? Jaha... Alle som liker fantasy, liker ikke akkurat de samme bøkene vel? Og folk liker å lese om ulike ting? Heldigvis er folk forskjellige! hihi

5 kommentarer:

Lothiane sa...

Hehe, tror ikke du skal ta kommentaren hans så alvorlig. ;) Men uansett - jeg håper du liker boka! Og som du sier, selv om man er glad i fantasy så liker man ikke nødvendigvis det samme. Jeg har hørt fra andre fantasy-fans at Tidshjulet er en kjempebra serie, selv om den er litt varierende mot slutten (?). En dag har jeg lyst å lese... :)

Imzadi sa...

Ja, nettopp!! Tidshjulet kan bli litt laaaaang noen ganger... Men uansett, spennende. Så ser frem til den siste boka som kommer i 2009 (eller var det 2010?) hvis alt går etter planen? Og du er velkommen til å låne serien! hihi

Lothiane sa...

Hehe, takk for det. ;)

Hvor mange bøker har den kommet opp i så langt, den serien?

Imzadi sa...

Det er gitt ut 11 bøker, så det blir totalt 12 bøker ialt :)

Lothiane sa...

Såpass ja... :) Jeg tror ikke jeg har tålmodighet nok. Er ikke så veldig fan av fantasy, men hadde nok klart å lese en og annen bok. Skal forresten lese De fire og han som gjør alt verre. Har begynt på den før, men nå må jeg se å få lest dem snart. :)

Det var bare det at jeg begynte på The Stand rett før jul.. og den er laaaang. :P