torsdag 25. desember 2008

1 år og 1 dag

I dag er bloggen min 1 år og 1 dag gammel! Tenk dere det!! :) Har ikke blitt så mange poster som jeg hadde håpet på, men har holdt den i livet, så det er jo bra det? :)

Hadde en super dag/kveld sammen med familien min, selv om min sønn ikke var sammen med oss. Fikk gaver fra familien som jeg er glad for å ha fått. Gleder meg blant annet å se de DVD'ene jeg fikk av min søster :) Fikk penger også, som jeg ikke er helt sikker... Men noe tror jeg at jeg skal få kjøpt... ;)

På søndag blir det nok en stor gruppe som drar på kino for å se på Max Manus. Både familie og venner! Så det blir nok bra. Og da er det BEST at det er TEKSTET!!! grrrr

I dag blir det bare avslapping foran TV'en og litt god mat og godteri :)

Og iår er jeg overrasket over at jeg ikke har vunnet enda på julekalendere... Har ikke hørt noe enda ihvertfall :) Men hadde vært kos med minst en premie... hehe

So long!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer! :)

Jeg blir med på kino, ser fram til å se filmen. :) Og ja, det må være tekstet!

Anonym sa...

Godt nyttår, kjære søster! :D
*nyttårsklem*

Ann`s Side sa...

Grattis med overstått!!:P bedre sent enn aldri tror jeg:P

Blogge litt nå da frøken Imza:)) sett noen bra filmer eller lest noen bra bøker kanskje:P hihi.. jeg er i allefall godt i gang:))
kleeemmmeeeer