lørdag 20. desember 2008

Oppdatering angående Max Manus

Hei
Beklager, men de tekstede filmkopiene ble ikke klare som planlagt på grunn av forsinkede filer. Vi håper kopiene vil være klare i løpet av helgen på Colosseum, Gimle og Ringen. Jeg forstår at skuffelsen ble stor og beklager igjen dette!
Med vennlig hilsen
Oslo Kino

Hmm... Ikke akkurat oppløftende nyheter nei :( Det betyr vel at jeg ser på den etter juleaften med sønnen min, siden det ikke er mulig å finne tid til kino de dagene frem til jul...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Merkelig at de ikke visste dette på kinoen da?!

Æsj... Men da vet du i hvert fall at de kommer. Håper dere får sett den da. Jeg vil forresten gjerne bli med om det passer sånn. :)

Imzadi sa...

Sant det!! Men tror kanskje de fant det ut av det i går når jeg klagde?

Ja, kan si i fra, men regner med at det blir etter juleaften pga tid osv... Så da får vi håpe at de har fått fikset det! Blir kos det :)