søndag 26. oktober 2008

Kjøkken og annet?

Hmm... Er nok inne i en fase der jeg jeg ikke leser blogg eller skriver i bloggen... Litt teit egentlig, men sånt er det bare. Hvis noen av mine lesere er også på Facebook, regner jeg med at dere har sett bildene fra kjøkkenet. Men jeg legger de ut her også for å være sikkert på "alle" får se det.

Kjøkkenet er ikke 100% ferdig, men ser ferdig ut for det. Har det gøy på kjøkkenet nå for tiden, men blir litt krise noen ganger når jeg oppdager at det er noe jeg mangler, men som er pakket ned fortsatt. Det er fordi jeg holder fortsatt med å sette ting på plass, så jeg får en ordentlig oversikt over hva jeg har og hva jeg trenger/må ha. Når jeg har fått det, så drar vi til Ikea for å shoppe. Har endel penger på gavekort, så det er godt å ha!

Ellers går det greit med livet. Var godt at tiden har endret seg til vintertid, for da fikk jeg "ekstra" tid å sove på uten at jeg får altfor dårlig samvittighet! Så håper det går bra å komme på jobb uten at jeg forsover meg...

Skal bli gøy å se åssen det er å være med i en bokklubb. Er med det i døveforeningen. Det ble bestemt på torsdag at vi skal lese Drageløperen frem til 27 november. Lurer på om hvor mange ganger jeg klarer å lese den boka til den datoen? Men først må jeg få lånt den av min far :)

Gir opp med å legge inn bilder, det er jo helt håpløst å legge inn i den orden jeg vil ha... Får heller lenke til bildene som er på Facebook.

1 kommentar:

Tanken teller sa...

Våknet en time tidligere enn vanlig i dag, deilig! :)