søndag 26. oktober 2008

Glimt fra en tidlig dag

Jeg har blitt tagget av min søster, Lothiane og det er evigheter siden. Men som sagt, så har jeg ikke lest blogger på en stund.

Dagens høydepunkt: At det er vintertid igjen. Det betyr "ekstra" time med søvn og at vi får se sola litt tidligere .

Dagens sang på hjernen: Det er nok stille der oppe idag tenker jeg....

Dagens joviale: Vet ikke helt hva jovial egentlig betyr? Men det må vel være avisbudet som har lagt avisen helt riktig ved døren min. Og ikke er den våt heller. Men tenker meg at det skyldes at det ikke regnet da avisbudet leverte avisen?

Dagens fnis: Dagen er fortsatt ung, så har ikke fnist enda. Men gjorde det endel i går ved å se på Den Store Reisen.

Dagens irritasjonsmoment: Det må vel være at jeg er trøtt selv om jeg har sovet endel timer.

Dagens “for første gang”: Er nok litt teit, men skjønner ikke spørsmålet! hehe

Dagens beste måltid: Har egentlig ikke hatt frokost jeg? Bare litt småkaker *blush* Men er sløv idag som sagt.

Dagens spørsmål: Hvem var det på døra?

Dagens ordtak: Enjoy the life

Jeg tagger ingen, da mine venner har blitt tagget allerede. Men den som har lyst kan ta denne!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så fint du har fått tatt den da! :)

Ses lørdag! Har du forslag til hvor vi skal gå ut og spise først? (epost meg)