torsdag 21. august 2008

Jeg er gammel!!!

Igår gjorde jeg den vanlige kveldsstellen før jeg legger meg. Og ser plutselig noe som ikke skal være der og tar frem pinsetten. Oi... Hvitt hår i øyebrynet....! Jeg er gammel!! Og bare 33 år gammel... Hmm... Sikkert all stresset med kjøkkenet som har ført til det hvite håret (eller grått som noen kaller det) Den er ihvertfall borte nå...

Ja, har ikke skrevet her på over 2 måneder... Ops... Men det som har skjedd med kjøkkenet skal jeg prøve å skrive her...

Fikk revet kjøkkenet i midten av juli av 4 spreke fotballgutter. Det var mye strev pga skapene var spirket godt fast i betongveggen. Ordentlig snekkerarbeid som ble utført da blokken var ny på 50-tallet. De klarte å ta omtrent alt, turde ikke å ta vaske-benken pga rør og elektrisitet. Min far har styrt det meste... Han har sparklet vegger, kjørt maleren, snakket med rørleggeren og elektrikern og åpnet dørene for dem. Kjøpt inn materiale som maleren trengte... Det er ferdig nå. Gulvet er halvlagt pga varmtvannsbrederen ikke kan flyttes før den nye vaskebenken er på plass. Så skulle Ikea komme med skap og det hele den 12 august... Men tror dere at det skjedde? Neeeeeida... 2 uker forsinket... Så da får vi se om det kommer 26 august eller ei. Så da har jeg og sønnen min levd på micromat og fastfood i 1 1/2 måned. Jeg er lutalei det ja...

Så når kjøkkenet er på plass, skal jeg nok feire med å lage meg noe godt på det nye kjøkkenet! hihi

Mye har skjedd og lite har skjedd i sommer. Har sett på endel filmer. Men skriver ikke om det... Det blir for mye å huske på! hehe

So long!

3 kommentarer:

Anonym sa...

På tide du skrev igjen! :)

Det er pyton å stå midt oppi sånt byggearbeid, og spesielt når det blir forsinkelser. Håper det snart kommer på plass så dere kan lage skikkelig mat igjen. :)

Jeg har hatt grå hår i flere år nå... men heldigvis ikke så mange. Men så ble jo faren min grå før han var 20, så jeg er vel egentlig heldig? ;)

Gleder meg til å komme og se kjøkkenet! :D

Imzadi sa...

Ja... Har fått vite at det kommer på tirsdag. Men mellom kl 9-15. Og det var ikke det jeg bad om... Må ringe på mandag og spørre om de kan komme på ettermiddagen, hvis ikke, må jeg ta en feriedag fra jobb. Pga de ringer 30 min før de er her med alt. Og ikke bare det, de leverer ikke alt. 2 skuffefronter blir sendt i posten... Håper det går bra...

Gleder meg også til å se kjøkkenet igjen! hehe

Ja, du er "heldig" pga du har fått grå hår senere enn din far... Har en kompis som også begynte å få grå hår da han rundet 20 år... Men han er kjekk med det synes jeg... hehe

Ann`s Side sa...

imza: jeg savner en bloggoppdatering!!!!!:)) kleeeem
ps: gleder meg til PARTY med deg i KØBEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:)))))