søndag 15. juni 2008

Litt av hvert

Ja, en stund siden siste blogg... Har vært på farten siden sist... Avslutning for min sønns klasse (begynner på ungdomsskolen til høsten som er en annen skole), møter og konserter... Neste uke blir ikke like travel, men likevel nok å gjøre... Siste uke for sønnen min før ferien hans.

I går leverte jeg prosjektet mitt, som heter tilgjengelig døvehistorie... Så da kan dere vel gjette dere frem til hva det dreier seg om? Men stresset litt igår, pga skrev det ferdig 1 time før fristen! Ikke særlig smart, men er slik at jeg utsetter ting av og til litt for lenge... Så da får vi se i november om det blir noe av det eller ei...?

Har fått pengene jeg trenger til kjøkkenet. Og igår var det annonse i avisen som sier at jeg får gavekort til 3000 kr hvis jeg kjøper det kjøkkenet jeg vil ha + 3 hvitvarer til 35 000 kr eller mer... Så det passer jo supert! Har fått tak i folk som kan rive kjøkkenet. Men ikke maler, elektriker eller rørlegger... Får nok høre mer neste søndag? Så jeg må begynne å gjøre klart for riving av kjøkkenet... Men huff, mye å gjøre... Esker er ihvertfall en ting jeg ikke får nok av nå vil jeg tro? Må jo pakke ned serviset mitt og matvarene :)

Tror det var det jeg hadde på hjertet ikveld?

So long!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jóss - spennende prosjekt som jeg ikke har hórt om fór! :) Háper det blir noe av. :)

Kjókken-prosjektet gár videre, ser jeg.. sá bra! Det er et styr og stress og masse kjipt fór det er over, men da blir det sá bra at du sikkert ikke vil angre. :D

*klem*

Imzadi sa...

Ja, kommer ikke til å angre på kjøkkenprosjektet mitt... Det er nødvendig kort sagt! hihi

Ann`s Side sa...

på tide å blogge litt da Imza;) Nå starter min sommerferie:)) YIPPIEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! klem